Amarena Secret

duminică, septembrie 25, 2016



Salutare tuturor :*
Temperaturile scad, zilele sunt mai scurte, nopțile mai lungi și în jur totul e într-un ton cu frunzele copacilor. 
Astăzi vreau să vă prezint o ținută all black perfectă pentru toamnă și nu numai, iar mai jos aflați istoria acestei salopete în care m-am îndrăgostit chiar de la prima vedere.
Amarena Secret este un brand autohton apărut recent pe piață, dar deja destul de cunoscut în rîndul internauților. Au pășit cu dreptul în industria fashion de la noi, și asta deoarece creează haine pentru toate vîrstele și accesibile pentru toate buzunarele. 

Atunci cînd am intrat în magazin ochii mi s-au îndreptat îndată spre această frumusețe de salopetă. Nu am putut trece pe alături fără ca să o probez și cînd m-am întors la oglindă am rămas mască! Mi-a conturat atît de frumos silueta această salopetă. Eu cred că se potrivește oricăror forme feminine. Iar pe lingă faptul că arată bine este comodă și este creată dintr-un material plăcut, iar prețul este unul simbolic de doar 450 lei, vă imaginați? Eu am asortat-o cu o pereche de pantofi stiletto roșii cu care se povtrivește demențial de bine, iar dacă optăm pentru comoditate putem să o purtăm cu niște mocasini și de ce nu o pereche de adidași.
La Amarena Secret hainele sunt create după ultimele trenduri și să nu credeți că doar noi le purtăm hainele ci mai nou și italienii.
Dacă v-am făcut curioase, magazinul îl găsiți în centrul comercial Unic,etajul 3.
O zi frumoasă vă doresc și shopping plăcut!


Țin să îi mulțumesc lui Alexandru pentru poze :3



























You Might Also Like

0 comentarii

Sunt pe BlogOGO.MD

Like us on Facebook

Follow

Flickr Images